دلشدگان

الا يا ايها الساقي ادر كاسا و ناولها ...

Powered by Blogger

Monday, July 31, 2006

اشك مهتاب

به من گفتي که دل دريا کن اي دوست
همه دريا از آن ما کن اي دوست
دلم دريا شد و دادم به دستت
مکش دريا به خون، پروا کن اي دوست
مکش دريا به خون، پروا کن اي دوست
****
کنار چشمه اي بوديم در خواب
تو با جامي ربودي ماه از آب
چو نوشيديم از آن جام گوارا
تو نيلوفر شدي من اشک مهتاب
تو نيلوفر شدي من اشک مهتاب
****
تن بيشه پر از مهتاب امشب
پلنگ کوه ها درخواب امشب
به هر شوقي دلي سامون گرفته
دل من در تنم بي تابه امشب
دل من در تنم بي تابه امشب
شاعر : استاد سياوش کسرايي

1 فغان :

Anonymous Anonymous فرموده است :

Я знаю, что если по теме, но я ищу в начало моего собственного блога и было любопытно, что все необходимые для получения установку? Я предполагаю, имеющих , как ваш блог будет стоить немалых денег ? Я не очень веб- подкованных так что я не уверен на 100% . Любые советы или советы будут с благодарностью. Благодаря пожеланиями!

10:12 PM  

Post a Comment

<< Home